2012/07/13

【旅遊。韓國自由行D7 -- 昌德宮、Rabbie Cafe & 烤肉 】

已經黎到旅程第七日了~
今日我地第一個景點就係昌德宮。
但出發前都要食返個早餐先,係酒店樓下間CAFE度食
唔知係咪過左早餐時間,成間店只得大KA同Mia 2個



幾豐富個早餐..燒雞扒三文治
呢次早餐我們仲挑戰齋啡添....真係好提神呀但堅飲唔慣囉..
食飽飽就出發去昌德宮


因為我地尋日買左套票,所以就可以直接入去,唔使排隊買飛啦
黎昌德宮一定要去埋佢個後苑,因為入面係靚過出面好多
但入去係要另外俾錢買飛的(好似係門口可以買埋),但我地個套票係包埋,所以去換就OK


就係係呢個白色亭度換啦,旁邊個矮圍欄就係入口,個紅色門係另外一個宮(昌慶宮)既入口黎架。
入後苑係要跟佢果個導賞團(免費的)先可以入架(其實就係佢會有個工作人員著住韓服咁講解個後苑歷史俾遊客聽的),
咁個導賞團會分左中、英、日、韓唔同語言,
咁你就要睇清楚時間,中文同英文每日得一,二團架咋,而且時間仲隔得好遠添
不過我同mia就冇理啦,揀左個最近既時間就算,因為我地都係黎影下相
而最近果個係英文團,但都要等幾個字,咁就係附近坐下先



坐係度都要自拍一下,哈~後面就係昌慶宮個入口啦

見咁多人排就知差唔多時間入去
人地講解緊既時候,我們諗住睇下地圖有冇D資料啦...你知啦..英文真係唔係全部都識聽架嘛...
點知..........原來Mia拎果份係日文黎架...
因為佢封面係中文字..Mia就咁俾佢呃左了..










沿途行下停下..成個行程都要個幾鐘架,行完就出發去第2度啦..

之後我地就搭SUBWAY(韓國地鐵)去新沙洞HIGH TEA~
其實係我地想去果間Cafe係新沙洞所以我地先去果邊..
搭左唔知幾多個站,又行左一段路,終於到啦!因為我地冇寫低地址,所以需要少少時間去搵
間店個樓底好高,而且設計又簡單舒服,真係好舒服架..
咖啡,CUPCAKE終於到啦


呢個就係呢間店好出名架兔子CUPCAKE

同佢杯Rabbie Coffee,果咖啡係幾好味架,但個Cake就甜左少少..

2杯咖啡加個CUPCAKE計返百幾蚊..叫唔叫平呢?我就覺得唔太平啦,不過一次半次就冇咩所謂啦
休息完畢就行下新沙洞,呢度個感覺同明洞東大門好唔同,比較寧靜
但一行返去狎鷗亭就熱鬧返晒LU....
去到狎鷗亭就想搵下神話烤雞同埋EVERYSIGN...不過我地搵左好耐(大約個幾兩個鐘)都搵唔到..
個天又黑晒,個人又行到累..真係唔想再搵啦..只好搭返車返新村
但個地鐵站又太遠,所以去搵巴士搭返去
最終搭472號巴士返去
等得車,搭到返去都成九點,又係時間食晚餐,今餐又係食烤肉^^

呢間都係一間連鎖店,但真係好好食,又係每次黎都必食的
呢間係新村架,鐘閣站都有架,我地覺得鐘閣站果間好食D,不過新村都唔錯,大家去架時候真係要試下

呢度係冇牛肉的,所以竟叫左2款豬肉,你睇下幾大碟!!

呢個汁真係超推介~成間店既精髓~D肉加埋呢個汁同埋D生洋蔥真係十級好味!!!
就係咁..我地又食到肚漲漲咁返酒店訓覺啦


待續

好開心有BLOG友期待我個遊記^^

沒有留言:

發佈留言