2012/07/23

【旅遊。韓國自由行D8 -- 南怡島、汝矣島、KBS SuJu Oppa,I'm Coming!】

HIHI~又是我大Ka既韓國之旅時間啦~~
今日帶大家去架地方係"南怡島"
南怡島就係當年好紅架冬日戀曲架拍攝場地,所以好多人都會慕名而去,
而近呢一,兩年亦多左好多旅行團去南怡島添。


可能就因為多左人去架關係,所以韓國政府係2011開通左條地鐵線去,
但地鐵我個人覺得比較麻煩,要轉幾個站先到..我都係鍾意坐火車去!!!!
火車就係清涼里站度搭,而家有架青春號去的..

呢日我地都好早就出發啦,我地個目的地係7號線架上鳳站
但我地係住係2號線新村站,所以係需要轉線嫁
搭到去建大入口站,佢會有指示教大家點樣去7號線的


當大家見到呢個牌架時候就要留意啦,係往君子方向的,千其唔好行錯方向


就直搭去上鳳站架啦

係上鳳站出左去,跟住D指示行,落樓梯之後就會見到下圖果個牌咁跟住寫就冇錯啦

大家千其唔好坐過站呀,記得係加平站就要落啦

幾新個車站,但呢到都未係南怡島嫁,你要搭的士去到碼頭再搭船先到架
係車站出面就已經有過的士站,上到車D司機都知你係去碼頭架啦,車費大約3千WON左右啦
搭幾分鐘就到啦,買完船飛出發啦

幾好太陽,經過呢到就上船啦

係船頭晒下太陽,一D都唔覺得凍呀!
幾分鐘架船程,我地終於到啦
可能呢日係假日啦,好多韓國人都一家大細出黎郊遊


坐係樹蔭下野餐,好寫意
成班朋友一齊玩好開心呀,我係旁邊睇都感受到佢地架開心氣氛,都好想一齊玩~
仲有幼稚園小朋友黎學校旅行,唔知佢地玩咩遊戲呢
呢個島上面仲有松鼠..好可愛架,不過佢D走得太快,影唔到佢..



行左一輪,我地都要食下野休息下準備不足架情況下只有水同餅乾,休息夠又繼續行過
兩旁都變晒色,好靚
呢度就係好出名架杉樹
SDC14297




玩到天黑要走LU~搭返船返去地鐵站

係車站等車時真係太凍啦(因為係露天車站),所以真係要買杯熱飲先得
返到去首爾都好晏啦~成8點幾啦~要搵野食啦~
因為呢晚我地要去SJ金鍾雲先生架咖啡店,所以出發去汝矣島~GOGOGO!!!
係佢等三文治同咖啡,而且間鋪太多人啦,所以去左隔離架鋪度食左野先

最愛架紫菜卷加年糕麵,個紫菜卷係即叫即做~新鮮!
食飽之後就要嘆返杯咖啡
\
好可愛架招牌公仔
之前聽過鐘真弟弟沖的咖啡冇咁好飲,我今次就係弟弟沖的...嗯...真係...弱少少啦
坐到成差唔多十點,黎到呢度冇理由唔去電台睇特赫DJ架
搵左一陣先搵到..今日唔算太多人,係大堂等左一陣,
特DJ到啦,不過真唔好意思,我竟然認唔到佢..
開場前2分鐘到..赫DJ到啦..真係超開心見到佢~^^~完全感動
我地都係睇左一陣就走~因為實在太太太多人啦..逼到死咁滯..

影左廿幾張先得一兩張清咋
真係人山人海

不過真係好慶幸有去到,如果唔係就會有一個遺憾架啦..(ELF就會知點解架啦)
帶住依依不捨架心情去搭巴士(因為汝矣島已經冇地鐵了)
去到首爾站就趕搭地鐵返新村,因為冇Check尾班車,所以就好趕驚冇車返去
返到去,買左個辣年糕送啤酒做宵夜
CASS真係好適合女仔飲,佢冇其他啤酒咁苦架~

飲飽食醉之後就要訓啦~好好地休息,迎接明天的旅程

待續

沒有留言:

發佈留言