2012/07/22

【美食.湊湊熱鬧。品嚐米芝蓮<添好運>點心】

今日要介紹俾大家架係 -- 點心
相信大家都一定有食過架啦,大KA我本身都係好鍾意食點心架人,最鍾意就係去茶樓
之前食點心一定係去茶樓或者買叮叮先得(有時夜嘛嘛都會想食點心,就要叮叮啦)


但近年越來越多類似茶餐廳0既點心店開左,有D仲24小時營業,真係想食就食,唔使下下都食叮叮點心
好啦講返今次間野先,相信好多人都聽過佢個名,佢就係被選為
米芝蓮一星食肆 的添好運點心專門店



呢間係位於北角架分店,據報平時係超多人的,(但當然冇旺角總店咁誇張啦,要排成2個鐘先有得食 =..=)
因為我地已經過左食飯時間,而且又是平日,所以好好彩咁唔使等就有位啦^^
一入到去坐低就已經會有人俾張剔剔紙我地剔點心,雖然點心唔多,但有D比較特別,出面好似都冇的


俾左剔剔紙個姐姐後,係等架時間就拎個玩具出黎玩下
"登登登登~~新玩具出場~!!"
影下相,研究下,幾個字後主角出場啦~~有得食啦~~

名副其實0既蝦蛟仔,雖然細細粒,但皮薄蝦爽..好味,不愧為推介之選!

豬潤腸粉,我本身唔太好豬潤,因為陣味唔好,不過見出面冇就點黎試下啦
嗯..都幾好味喎,D潤唔係好勁味,個皮又好滑,都值得一推!不過熱愛豬潤味0既人就未必鐘意

我最愛架蘿蔔糕,但呢間一般啦,不過就冇咩料,不過佢真係有一條條0既蘿蔔絲係度,正宗架蘿蔔糕

燒買就真係燒買,冇話特別好吃


人氣之選酥皮焗叉燒包,呢個真係好好好味!!外面脆脆地,一咬落去就軟棉棉,不過大家要小心,入面真係好熱架,小心辣口

真係好足料架,個皮又唔太厚,真係一個人食3個都OK(如果唔食其他野)


最後就係慈禧太后架最愛甜品 -- 桂花糕
不過大KA就唔太喜愛,但我都試左一件,入口都幾清新,真係有桂花味架!
最後要推介架係佢個辣醬,好辣又唔算,但就好香口,不過就有少少太油

總括黎講,真係好食的,俾評為米芝蓮一星食肆都實至名歸。
下次再去架時候要試埋佢個好出名架馬拉糕先~
有好野食架時候就再同大家分享啦~拜拜~

沒有留言:

發佈留言