2012/07/04

【旅遊。韓國自由行D5 -- 回首爾了,釜山有緣再會

在釜山的4日3夜之旅完了,今日要返首爾了!

一直以為12:00 CHECK OUT的我們,
係第二朝10:30就俾人打黎話夠鐘CHECK OUT..
當時大KA同MIA呆左..大KA仲同打黎果人講唔係12:00先CHECK OUT咩?


原來第一日CHECK IN時,個櫃台小姐已經俾左張咭我地睇..係我地一直冇留意..
好彩呢日我地冇訓到10:30咋..如果唔係就煩啦,肯定趕頭趕命呀!
check out完就慢慢推住行李去釜山火車站準備搭11:40的無窮花號返首爾了


真係好啦冇落雨^.^,如果又落雨又推行李真係會超狼狽..
行左半個鐘到終於到火車站了..見仲有時間就去便利店買早餐--我的最愛紫菜卷

買完就落去車站,因為韓國火車真係超準時,係月台等夠穩陣
火車早左到,上完放低行李就參觀下火車先..因為見到第3卡特別唔同所以想行下..嘻嘻

原來第3卡的火車一個CAFE

有個小食部啦

仲有得打機同上網添,真係唔怕悶

火車開啦,返番位坐好食個早餐先,之後就吹下水,聽下歌,
聽歌時都係要影下相先得..哈哈!
聽聽下都忍唔住去搵周公傾下計
訓醒都未到,又要食下野打發時間


睇下MIA幾開心~
終於唔知過左幾耐..見到漢江啦..姐係差唔多到首爾了

4點幾就開始日落啦,唔止冬天,秋天都會好快天黑架..
過多一陣就到啦,拿拿聲去酒店CHECK-IN
仍然係住位於新村的A-MOTEL
返到酒店,放低行李梳洗完畢就出發去梨大食好多台灣人推介的六色鍋
途中俾我們搵到姜虎東店,上次黎搵左勁耐都搵唔到=="

就係新村行去梨大果邊(2PM眼鏡代言果條街),行到轉彎處個條巷口就係啦
但今日的目標唔係佢,繼續行吧啦!
終於到啦,間鋪真係好多台灣人幫襯..
我地點左個炸醬味年糕鍋

嗯...都唔係特別好食..食到咁上下會有店員幫你加個飯落去炒

總括黎講,呢個店冇令人想再食多次的衝動。
係梨大行左一陣就返酒店了
途中見到COLD STONE,原來30號有買大送細的優惠(唔記得係唔係個個月都有呢?)
真係忍唔住要買黎食呀!

係舖度食完就真係返酒店訓啦


待續




沒有留言:

發佈留言