2013/02/16

【旅遊。韓國精華遊。偽生活﹏首推平價配眼鏡】

HI~今次大KA要同大家分享一下係韓國配眼鏡既經歷~
我每次去韓國都會去買眼鏡的~因為我覺得韓國眼鏡比較靚~而且D款我自己又鍾意多D
但我次次去都唔敢去配副有度數,因為...我唔識同佢地溝通,怕攪出個大頭佛出黎
但之後上網見到有人話好簡單,咁我就姑且試下啦~

今次是去由2PM及T-ARA代言的"LOOK Optical"度配眼鏡的
佢係韓國好紅架~除左因為係明星效應外~好重要一點係佢D眼鏡唔貴
而且地埋位置又好係新村,明洞、大學路、建國大學等都有分店的
鋪入面唔似一般的眼鏡店咁將眼鏡夜係玻璃櫃入面,
而係放係架上等客人隨意試戴的。
佢地仲會將眼鏡分成「S,M,L」唔同SIZE,等客人更容易搵到合適自己的眼鏡
呢點真係好岩我~因為我塊面太大成日都要試好耐先搵到,
係呢度我就可以好容易咁搵到啦~
最平12,500WON就有交易啦~
而且佢仲有話俾你知D眼鏡係適合咩面型,真係好貼心^^

呢部電腦只要你戴住眼鏡行埋去,佢就會幫你影相~最多4幅
等你可以睇得更清楚邊款眼鏡睇落順眼D而且又適合自己,完全不求人!

大KA我選好眼鏡框後就去配鏡片啦~
唔識韓文的朋友唔需要擔心~因為真係好簡單的
而且新村店的店員英文都幾好架~可以英文溝通
去測度數啦~驗眼程序同平時係一樣的
先用機器測試再叫妳看圖片解答,簡單的上下左右可以用比的或者簡單英語/韓文交流
呢個經歷都幾有趣的。
驗清楚後會係現場度行下確保冇問題就配鏡片啦~
佢地會有張卡俾客人挑選要咩類型的鏡片的
我就揀左個普通價位的鏡片(最平的鏡片由20,000WON起跳)
呢度有D位置俾你係度等,等咩就係等拎眼鏡囉
通常1個鐘左右就有得拎架啦~(只係通常咋唔擔保個個都係架)
而我果次因為人地要關門,所以我揀左第二朝黎拎~
今次呢個真係一個特別又有趣的經歷。


END

沒有留言:

發佈留言