2012/08/23

【旅遊。韓國精華遊。美食﹏陳玉華一隻雞】




陳玉華一隻雞

如果有睇開台灣人寫架韓國旅遊BLOG,一定對呢個名好熟識
而我地認識佢亦都係因為成日見到台灣人成日介紹有幾咁好食~
攪到我地都好想知係味真係咁好食,個個食完都咁讚不絕口
所以終於係2012年架韓國之旅去到啦!!
去陳玉華有3個路線


  1. 鐘路五街(129)5號出口,出來後直走看到SALOMON商店左轉進去就是東大門市場,再直走約5分鐘就會看到陳玉華一隻雞的招牌。
  2. 東大門(421)9號出口出來後直行約5~10mins,左手邊有個中醫院,二樓是ZEN Café,就從中藥房旁邊小巷子左轉進去到底右手邊就是陳玉華一隻雞了。
  3. 鐘路五街(129)6號出口出來的第一個巷口左轉直走直走,穿過市場,看到很小的路繼續走進去就會看了。

而我地選擇係東大門行過去,一出地鐵站就見到清溪川,


沿住清溪川一直行,直至見到呢係班馬線,轉右直行
就會見到呢條大街,而陳玉華就係嚮大街架第一條小巷入面

見到條小巷有好多燻魚檔架呢就冇錯啦,咁一路直行就會見到架啦
"登登登登",終於到啦
一去到,阿豬媽就安排左我地上2樓,地下果層而且FULL了..
大家唔使擔心去到會唔識叫野食,因為果度D阿豬媽係識講中文的
水同泡菜係自助式 ,圖中個阿叔就係拎緊泡菜

一坐低阿豬媽就已經放低左隻雞,係成隻雞上架
不過好可惜,阿豬媽太快幫我地剪雞啦,攪到影唔到全雞上
下次再去一定要影到全雞!!!(通常2個人一隻雞)

我地將拎返黎架泡菜放埋落去,
出黎效果估唔到會咁好食架!!

隻雞真係超級滑,連雞胸位置都唔"鞋"
年糕仍然有咬口,唔會淋,真係十級好!!

阿豬媽仲教我地混醬,少少鼓油,少少辣醬,少少芥末,少少醋,加埋一齊,正!
就係咁成煲野就俾我地2個食晒,淨返D雞湯(其實個雞湯都好好飲,不過就肥左D)

真係有圖為證,一D都冇吹水

一人半隻雞,真係好飽呀~
食咁飽可以去清溪川散步消化一下
如果大家下次去韓國,真係一定要試呀!

待續

沒有留言:

發佈留言