2012/11/12

【韓國自由行2011‧重拾青春的瘋狂。2】

第二日起身,攪掂晒D野就出發去梨大啦~
但去梨大前,我地已經係酒店度食左個外買PIZZA做Brunch啦~


真係超好味呢~又平~完全超值!!
今次去梨大,我覺得冇咁靚啦~唔知係因為去得多定係俾延世影響左呢?不過佢仍然係好有味道的!



唔知點解係同一個地方,呢面會係咁好天架呢?我地係梨大都冇停留好耐就走啦~
係梨大行返去新村,係梨大女人街架都買左唔少野,所以都返一返酒店時~
今晚就係我地旅程架重點節目的日子啦~
我地四點幾開始係新村出發,轉左2次車就去到奧林匹克公園站(今日架目的地)


如果去呢度睇演唱會架朋友要小心啦..你要睇清楚架地鐵係去邊個方向呀..
呢個站係轉車站,而且轉車地點都係0係同一個月台的,所以要認清楚向
"마천"方向就岩架啦~!
去到都成六點架啦~真係一D都唔近

七點就開場啦~緊張~估唔到韓國都會有人係附近賣螢光棒~D款式都幾靚架~



佢有話你知係邊個口入架~

搵到就排隊入去....人真的超多!!!
終於入到去啦~個場就唔算好大~
坐我地旁邊果個係韓國人~佢地好好人~我地拎住張韓文應援紙唔識解都係問佢地咋~^^



呢個係我地個位望落去~咁樣睇好似好遠~但其實唔係架~因為我地個位前面係有一個小舞台的~
成員們會輪流過黎~所以OK架~


開始前黎個合照先~超緊張加興奮~!!!!

嗚嗚嗚~~!!開始啦~開始啦~全場寶藍海~~

好近架小圭同大云哥呀!!!
因為場內保安捉得好嚴,一見到影相就會行埋黎話~所以我地都係做個乖寶寶~收埋個相機去~
睇完演唱會真係好累呀~完全HP值係得返10呀!
但係我地要好快手咁出去趕地鐵尾班車..如果唔係都唔知點算..
我地以為自己好好彩咁上到尾班車啦..唔使煩啦...
但點知..原來佢地同香港MTR好唔同架..香港上到車就一定成條線行晒..
但韓國係...佢地一夠鐘收工唔埋係咪尾站,就會叫人落車走..
唔知係咪韓國人慣左..佢地好似冇咩問題架..但如果係香港..真係會話到飛起~
咁大KA同Mia都只好跟大隊行,上返地面..完全唔知邊度..好彩架係有好多人陪..如果唔係得我地2個真係有D驚..
唔好彩的是實在大多人啦..個個都係0係度等的士,D的士司機又會拒載..而且又九級凍喎...整件事都變得好慘..><


呢度係一小部分人等的士中...但已經係2行了..
終於唔知等左幾多十部的士後,終於可以上到車啦~
終於返到新村啦~個肚咕咕聲又餓到扁晒先發現我地係未食晚餐架..
去左食好出名架新村炒辣雞..因為太夜架關係..一去到已經有位..咁我地叫左個八爪魚加炒雞
等左一陣就有得食啦..唔..唔知係咪對佢太大期望呢...我覺得唔係話咁好食姐..
而且D人態度好唔太好..我都係覺得食開果間岩我地口味D!





可能我地真係用左太多能量..食完個炒雞仲覺得肚餓..
只好係新村繼續覓食..
最後我地搵到呢間炸雞店仲未CLOSE的..不過我諗都係差唔多收工架啦..

係呢2位明星開的..不過我地唔識佢...
因為佢地已經收拾完畢..得幾個員工係度食野同吹水..
等左半個鐘度,炸雞完成!
外買返酒店食~



都唔記過自己叫左個咩雞啦~但都幾好食架~
不過暫時食過幾間始終覺得最好食係TWOTWO雞~好機會大家都試下呀~
聽日盲要返香港啦..開心架時間真係過得太太太快了..又係時候執行李啦..

待續
 
 
 

沒有留言:

發佈留言