2012/10/02

【韓國自由行D12 -- 韓國BYEBYE! 】


旅程架最後一日啦~一早就起身打包行李去CHECK-OUT啦!
CHECT-OUT後行李繼續放係酒店.我地就出發去明洞啦!

去明洞架目的其實係去韓國觀光公社度寄明信片(免費架)同埋係明洞地下街買野
韓國觀光公社位於明洞M PLAZA 5/F
除左寫明信片外仲可以係呢度試著韓服影相,我同Mia之前已經影過啦~所以今次只係寫明信片


有幾個款俾人選擇,有D都幾靚架..
攪掂完之後就行左一陣街(當然冇錯過SPAO及EVERYSING啦),之後就去搵野食啦..
行過見到食開果間豆腐鍋架分店喎,我地就立即沖入去啦
叫左MIA食開架海鮮豆腐鍋同X肉(唔記得係牛定豬)豆腐鍋~
等左一陣野食就到啦~熱辣辣架豆腐鍋真係好吸引呀!!

其實我同Mia都食過佢地幾間分店,始於都係覺得鍾國站果間最好味!
食完野就出發去明洞地下街啦~
我同Mia究竟要買D咩啦...登登~就係SJ應援螢火棒啦!

十幾日後我地就要用呢支螢光棒黎支持佢地SS4首場演唱會啦!!
買完我地就搭返車返去新村啦~返到新村架時候,見仲有時間就去左嘆杯咖啡~
今次我地去One Tree Hill,係一間小店黎,就係我地酒店對面架咋,超方便!


韓國咖啡店都係用同一款,只係個LABEL唔同..
個心心拉花幾靚~
見時間差唔多就返酒店拎埋行李去搭機場巴士啦~
係巴士度闔左一陣就到左機場啦,真係好快呢~
攪掂晒所有野仲有時間買返杯SMOOTHIE KING

飲住SMOOTHIE KING睇左一陣Running Man就上機啦!



首爾BYE BYE~十二日後見嗱~幾小時後就到達香港機場啦~

P.S.終於打完啦~!YEAH!
  第一次打咁長既遊記,多謝有睇過的每一位,希望冇悶親大家啦!^^

 


沒有留言:

發佈留言