2013/08/20

【2013初夏變黑遊台灣D2。墾丁、龜山、萬里桐、恆春大街、龍磐公園、東港】(下)



係老街食完玩完一輪之後,就出發去另一景點 -- 龍磐公園
去架途中見到帆船石,我估唔到的是佢係響路邊架..
例牌咁係度影張到此一遊照就走啦~





其實我地覺得佢好似個人頭..
上返車再出發..坐左一陣就到啦


龍磐公園真係曬到冇朋友呀!!!!!
完全冇地方俾人遮蔭..
我同Mia都要用條毛巾遮一遮先得~

個太陽幾毒...

但因為佢咁毒先可以影到咁靚的風景..

雖然睇黎睇去都係個海..但點睇都覺得好靚..
係度影左一陣就走啦..因為今日要移動去東港..
但返民宿前要去一去原本想BOOK但冇因為俾人BOOK而冇緣入住的酒桶屋

其實間屋係冇咩特別..只係外型吸引..
但已經夠啦~成個墾丁都係得1,2家有~
之後就返民宿啦~民宿主人好好咁俾我地係D吉房到沖埋涼..
如果唔係都唔可以想像到自己個人有幾臭..哈哈!
之後就係度等車去東港啦~
其實係墾丁去東港大約需時1個鐘..
但係呢程車上面我係覺得過左好耐..
因為我地係同人夾車..姐係好似D泥鯭的咁..
而我地係最尾果2個..咁我地都預左分開坐架啦~
但最大問題我係坐最尾..而行李就係我旁邊..但因為太多行李..隨時會跌落黎..
所以全程要
睇住大家D行李..費事整親人呀嘛..
但好心係冇好報架..坐我前面架2個女仔..係咁斜視我..
驚死我偷佢地行李咁..而且又要坐到勁逼..好似Mia有傳染病咁..
好左係個零鐘後我地就落車啦~
到啦到啦~呢個就係我地今晚住的地方..
但好攪笑~間房竟然會有滑梯..


係房放底行李就出發去搵野食..
因為Mia想去東港漁港咁我地就出發啦~
沿住馬路係咁行行行..行左大約半個鐘去到...但因為太夜..已經收晒工了
唔..真係太大意了..竟然冇上網查清楚~
我地只好行返回頭路返去..
係東港真係好難搵的士..沿途一架都見唔到><

唔知係咪因為東港比較鄉下..D人冇咩娛樂
好多呢D小攤位買酒..做一個戶外酒吧~
最後..我地係0係7-11解決的地架晚餐..

好彩台灣7仔多野食買咋..
個涼麵幾好味..但D鹵味就唔太掂啦..
食飽就返去訓啦..第2朝一早要搭船去小琉球啦~~
YEAH~小琉球我黎啦~~!!

待續



沒有留言:

發佈留言