2013/05/19

【旅遊。韓國漫遊.Cafe 特集。2】

HI~
見到呢個背影估唔估到今次大KA要介紹俾大家架CAFE係邊間呢?
相信好多人都已經知啦~無錯就係MISS LEE啦!


我地去架時候仲係冇咩人識而且間店基本上都係韓國人多~
但經韓國綜藝節目"我們結婚了-- 紅薯夫婦(용서부부)"的拍攝後,瞬間爆紅!!
多左好多追星一族去幫襯,不過大部份人都係去惠化站果間,而我要介紹果間係位於仁寺洞的..

舖頭係位於2樓..一行上黎去到一半就會見到MISS LEE坐係度
MISS LEE 旁邊就係洗手間,但呢個洗手間係男女共用,點解我會知因為.....
話說大KA同Mia食完野諗住去廁所啦,咁見到廁所好自然就入去,但點知見到個靚仔店員係度..果一刻立即諗唔通我地入錯廁所咁樣衰..
點知..個男店員同我講呢個係男女共用架你冇去錯到,果一刻真係..點解會係男女共用架!!!!咁都冇辦法啦都要去架...去完出黎個男店員仲係度..
大家仲要互望左一下,如果果個MOMENT唔係廁所會好好多囉..但一諗起...噢!!超尷尬呀!!!


上到2樓見到呢個少少架門就係啦~

入面可能擺太多野..個感覺有D窄..
中間有個架係俾人掛紙條,而且仲有明信片俾人拎黎寫



張片都幾好呀..簡簡單單


成個窗邊都掛滿晒紙條..就算唔識睇都要八下..

大KA我好鍾意佢本Menu同埋張枱...好懷舊架感覺!


成本都好Colourful..而且仲有中英文添..完全方便我呢D外國人睇~


韓國傳統便當..一定要叫一個黎食..

同幅相係一樣..有泡菜,荷包蛋同幾片腸仔..
大家記住要搖混先食呀,不過就唔好好似Mia咁垂直黎搖,佢會有汁流出黎架


Mia呢個係錯誤示範


登登登登..完成了!!
嗯..味道呢...其實就冇話特別好味..但就係有一種懷舊既味道,大家不妨一試
點左個唔知咩養生茶(哈,..唔記得個名啦)

呢個係店舖推介,Mia話幾好味架~隨飲品附送小食

呢舊白色野我唔知佢叫咩..但又幾好食架喎..


係度食下飲下傾下計咁..如果日日都咁悠閒就好啦~
最後送上呢3個可愛架小朋友俾你地~ 

哭同嬲果樣係特別唔好睇架~所以我地就要笑多D人都靚D~!!


待續

沒有留言:

發佈留言