2012/06/26

【旅遊。韓國自由行D4 -- 天公不做美, 看煙火才下大雨】


 
你們好呀!是我大KA發文囉!^^

今天是我們待在釜山的最後一天囉!今晚也是這次釜山之旅的重點 -- 去看煙花囉!!

說話因為昨天在西面只有少少的時間去SHOPPING,我們兩個購物狂當然不夠啦,所以今天一定要去西面再SHOPPING!!!
不過SHOPPING前要先把空空的肚子填滿,今天選了泡菜鍋!
豬肉泡菜鍋

送飯
另加一條蛋捲
真的超好吃!!泡菜鍋有一點點辣辣的,配飯一起食..正!!!
最後當然是全部吃光光囉!
吃飽飽出發去西面敗錢~

西面地下街真的好好逛,這裡的衣服比首爾便宜,但是款式不比首爾差喔!
在地下街奮鬥2,3個小時就要走囉,因為今晚我們要去看煙火^^
所以我們要先回飯店放好我們的戰利品
唔知大家會唔會同我一樣,返到酒店見到張床,就會自自然然地想HEA一下先出發架呢?
好啦,休息完就真係要出發啦
我地就是係中央站出發到廣安里睇煙花
呢個真係釜山的大節目,沿途多人到我以係年初二放煙花時咁!!!!
就係呢個時候..個天開始下起微微雨..
那一刻,心真的沉一沉..心諗微微雨好啦..唔好再大啦
但個天一定冇聽到我心裡話..完全冇面俾..真係越來越大..

我地睇左一陣就要走啦..因為真係太大雨水
大雨程度已經係有遮都會全身濕..好似MIA咁
經過個幾小時後終於返到酒店了,快快趣沖完涼就去食飯店
但雨勢仍然強勁..只好去酒店旁的俟利店解決
生生烏冬加700WON咖啡..個咖啡雖然係700WON..但都好好飲,我覺得好飲過PARIS果間店
食完就返酒店洗衫

好在東橫INN有自助洗衣服務..不過唔知係咪我太笨..我洗左超級耐都未洗完
等到...呆晒

 MIA都訓著又醒了
終於完成成個洗衣加乾衣程序..可以返房訓了
明天就返首爾了..執好行李就訓覺啦

待續

沒有留言:

發佈留言